środa, 2 stycznia 2013

Black part love

Moi drodzy! 
Stała się rzecz niesamowita! 
Mianowicie wygrałam konkurs na ambasadorkę Wella!
Teraz czeka mnie wyjazd do Warszawy gdzie odbędzie się profesjonalna sesja zdjęciowa, ogromne zakupy i spotkanie z Macademian Girl :)
Jestem prze szczęśliwa i bardzo dziękuję za każdy oddany na mnie głos!
Jesteście kochani ! <3
Obiecuję, że gdy tylko wrócę z Warszawy to zasypię was zdjęciami, opowiadaniami i innymi takimi przyjemnościami. :)


PS Te buty są już na każdym zdjęciu i nie mogę już na nie patrzeć! 
Mam nadzieję, że szybko zaopatrzę się w nowe równie efektowne :)
A na pewno efektowne sukienki możecie znaleźć na -








7 komentarzy:

  1. świetny zestaw!<3
    płaszcz jest śliczny!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! :) Już nie mogę się doczekać zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy! Świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!:) Baw się dobrze:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje :) spotykamy się w niedzielę na sesji kochana z Goes to M :) zapraszam do mnie i do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham te buty <3 ambasadorko <3 ciesze się !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Masz piękne włosy !

    OdpowiedzUsuń