wtorek, 21 maja 2013

One more night.

Jakiś czas temu w ręce "wpadł" mi magazyn Oliviera Janiaka "MaleMEN". 
Nie mam objawu, że trzymając w ręku interesujący mnie magazyn muszę od razu, jednym tchem go przeczytać. Lubię dorastać do artykułów i ustosunkowywać się do słów autora. MaleMEN'a przeczytałam dopiero kilka stron. 
Czytam głównie w pociągu i na wykładach. Rzadko podróżuję sama i rzadko chodzę na wykłady... Stąd tak powolny progres. 
 W każdym bądź razie, strona bodajże 27 i wywiad z Marcinem Meller'em na cztery strony.
 Zaczęłam czytać z obawą czy dotrwam do końca. Okazało się, że pochłonęłam go jednym tchem. 
Byłam w szoku, że coś takiego można napisać, że takie piękne dziennikarstwo jeszcze istnieje. 
Zawsze, gdy widzę, doświadczam, słyszę coś, co mnie poruszy mam ochotę wykrzyczeć całemu światu, jak się cieszę, że doczekałam tego momentu. Po przeczytaniu tej rozmowy nie dość, że chciałam porozmawiać z Panem Meller'em to nie mogłam się powstrzymać przed pokazaniem wszystkim moim znajomym tych kilku stron. Cudowne uczucie. 
Kilka dni później przeczytałam artykuł (już nie w MaleMen) o tym, jak to bez przyszłości jest być studentem, który nie robi nic prócz studiowania. Zgadzam się z tym stwierdzeniem w 100%!
 Poruszona też była kwestia studentów dziennikarstwa i politologii , których zawody są już na wymarciu. 
W tym momencie przypomniał mi się genialny artykuł z MaleMEN'a i pojawiła myśl: To jak będzie wyglądać przyszłość zależy od nas samych. Jeżeli pójdziemy za tłumem i się sprzedamy to nie narzekajmy, że nie mamy własnego zdania. 
Tyle ode mnie. Polecam MaleMEN! 



Kurtka - netmoda
Strój - SH
Spodenki - Zara
Bransoletki - malvaretki




















__________________________________________________


OUTLET FLASH SALE
30%80% off, FREE gift on orders over $30
Valid from 5/21/2013 – 5/23/2013











5 komentarzy:

  1. Swietny zestaw! Parka super wyglada z "wakacyjna" reszta stroju;) No i fotki piekne... Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. great look, the green military jacket is something every girl needs in there closet
    M

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor włosów !!! :) bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wszystko, dosłownie! :)

    OdpowiedzUsuń