poniedziałek, 15 lipca 2013

Small Horse


 I love to read the words you used.


Mój wkład w większość zdjęć na blogu to tylko stylizacja i próba przekazania emocji.
Często o włosy, makijaż dbają ludzie, którzy się tym fascynują a za całokształt zdjęcia odpowiada najważniejsza osoba - fotograf.
Muszę przyznać, że przy pracy nad poniższymi zdjęciami zostałam godnie dopieszczona. :)
Sonia Miller  wykonała fryzurę, Julia Kajzerek makijaż. 
Za zdjęcia odpowiedzialność ponosi Madzia Miller.
Praca z takimi ludźmi to sama przyjemność. 
Madzia przychodząc na sesję miała już obraną koncepcje. Wiedziała do jakiego efektu dąży.
Było to działanie pod konkretny pomysł. 
Działam spontanicznie i obawiałam się o efekty ale myślę, że Magda "wycisnęła" ze mnie potrzebną postawę.


Baskinka: Zara
Naszyjnik/pierścionki: Romwe
Spódniczka: Chicy
Bransoletki: Malvaretki









12 komentarzy:

  1. fajna stylizacja, ale najbardziej spódniczka mi się podoba :-)
    pozdrawiam.
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/2013/07/kocham-kino-filmy-magdaleny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Naprawdę ładnie :)

    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://swiatmlodejpelenlumpeksow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz szałowo!! jestem zakochana w spodnicy i baskienie - na mnie leżała niestety fatalnie :(
    piękny klimat zdjęć!! :)

    pozdrawiamy :))
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaję do najlepszych na www.PolskieSzafiarki.pl.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie masz, ja musze wszystko sama, oprocz zdjec

    bardzo fajnie :)))

    zapraszam do udziału w 6 konkursach u mnie :)))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne foty! :) Zresztą jak w każdym poście. :) Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń