sobota, 27 października 2012

Szykownie/szalenie upięte.

Dzisiaj opowiem co nie co o włosach.
Mianowicie nie będę opowiadać o swoich włosach i jak o nie dbam bo niewątpliwie mam z tym nie lada problem. 
Nie mam pojęcia jak sprawić by nabrały blasku. 
Czytam różne poradniki ale te "sprawdzone" sposoby zupełnie nie pomagają. 
Myślę, że pozostało mi eksperymentowanie i poznawanie ich struktury.
 Tzn. naturalne szampony, mycie pod letnią wodą ( nie gorącą, co uwielbiam), masaże skóry głowy i tym podobne.


Chciałabym przedstawić najmodniejsze fryzury zima 2012/2013 a dokładniej te, które mi przypadły do gustu. 
Nie jestem ekspertem w tej kwestii ( a jak to mówią u nas na uczelni : Najgorzej jest mówić o czymś o czymś się nie ma pojęcia ) dlatego bez zbędnego opowiadania przedstawię je a wy same zdecydujecie, która byłaby dla was najodpowiedniejsza. 

Uwielbiam grzywki ale wydaje mi się, że te proste dodają kobiecie pewnej tajemniczości.
 Jeśli chodzi o moją grzywkę to zdecydowałam się na nią ze względu na moją podłużną twarz.
 Po prostu chciałam optycznie ją skrócić. 
I pomimo tego, że codziennie mam nie lada utrapienie z ułożeniem grzywki to myślę, że jeszcze przez długi czas z niej nie zrezygnuję. 




O!
 To jest chyba największy trend ostatnich sezonów.
 Dodatki do włosów pod różną postacią. 
Szczerze to chyba jeszcze na ulicy nie spotkałam kobiety, która miałaby we włosach coś podobnego ale bez wątpienia na większe okazje są idealne.



Efekt Push-up? 
Nie tylko stosowany przy powiększeniu optycznie piersi. 
Na włosach wygląda to niesamowicie efektownie ale nawet nie chcę wiedzieć ile czasu zajmuje podniesienie tak włosów i ile nerwów utrzymanie ich.




Ta propozycja jest genialna! Już się zastanawiam czy czegoś takiego nie zastosować na swoich włosach. Ciekawa alternatywa dla tych, którzy uwielbiają ombre.



 Klasyczne, skromne ale eleganckie upięcie. Idealne dla szczupłej twarzy i dla nadania szykowności naszemu outfitowi. 
Dość popularne ale czy ktoś powiedział, że powszechnienie znane i lubiane jest gorsze?



2 komentarze:

  1. Cudne zdjęcia : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka Stradivarius (ostatni dzień )

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie przygotowałaś tego posta :)
    każda fryzura bardzo mi się podoba, nastroszone włosy na trzecim zdjęciu przypominają mi trochę fryzurę adele. ja niestety mam za krótkie włosy, zostaje mi wierzyć że szybko urosną :)

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń