sobota, 18 sierpnia 2012

Morska bransoletka By Dziubeka

music.

Jeśli chodzi o konkursy to zawsze brałam w nich udział pomimo niepowodzeń. 
Jednak ostatni miesiąc był dla mnie o dziwo szczęśliwy. 
Wygrałam 3 konkursy. 
Pierwszy był konkurs na blogu Charlize Mystery, w którym można było wygrać zestaw Martini. 
Drugi był konkurs na blogu Margaret J, w którym wygraną była bransoletka, którą przedstawiam na poniższych zdjęciach.
 A w ostatnim wygranym przeze mnie konkursie do wygrania był zestaw kosmetyków Toni&Guy. 
Muszę powiedzieć, że każda nagroda przyniosła mi bardzo dużo radości. 
Zestaw Martini przyda mi się, kiedy we wrześniu wprowadzę się do nowego mieszkanka w Katowicach. Bransoletka do letnich stylizacji a zestaw Toni&Guy to wiadomo, dla każdej kobiety kolejne kosmetyki to porażająca dawka nowych eksperymentów i doświadczeń. 
Mam nadzieję, że ta dobra passa nie skończy się zbyt szybko i życzę wszystkim, którzy próbują swoich sił w tego typu konkursach powodzenia.









Bransoletka - By Dziubeka

3 komentarze:

  1. Z tymi konkursami, to się nazywa szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Katowicach? To ja mam nadzieję, że się spotkamy! :) Bardzo fajna bransoletka, ja niestety jeszcze nic nie wygrałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od października będę w Katowicach na stałe także mogę wpadać na każde spotkania :)

      Usuń