piątek, 10 sierpnia 2012

Rozrywka


Jeśli chodzi o rozrywkę w przyjezierzu to mieliśmy bardzo ograniczone pole manewru. Ja np. uwielbiałam chodzić na plażę. Dodatkowo turyści skutecznie urozmaicali nam plażowanie. 
Niemal codziennie dostarczali nam inspiracji na kolejne odcinki serialu typu "Dlaczego ja".
 Poznaliśmy wiele ujmujących historii, których nie jestem w stanie tutaj przytoczyć z powodu ich zawiłości. 
Zresztą podobnie jak w czasie spacerów. 
Ludzie w Przyju są bardzo komunikatywni i uwielbiali nas zaczepiać. 
Pojawiały się różne komentarze, na większość z nich zwyczajnie nie reagowaliśmy. 
Ale muszę przyznać, że choć rozrywek brak to czas absolutnie się nie dłuży.




Spodenki pochodzą ze sklepu Lots Of Clothes i genialnie nadają się do pływania jak i do chodzenia na co dzień. Ich kolor jest wręcz genialny a wzór galaxy niezwykle modny w tym sezonie. 
Niestety w sklepie można znaleźć tylko pojedyncze sztuki więc takich samych spodenek możecie już nie dostać :) 
Ale polujcie na inne okazje.









12 komentarzy:

  1. bosko wygladaliscie!

    u mnie konkurs z Malvare, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki super, zdjęcia też super wogóle wszystko super ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardziej męską figurę niż twój facet xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam się martwić czy on? :) Może to dlatego, że uprawiam wyczynowo sport. Ale skoro tak sądzisz to muszę ograniczyć siłownie a jemu zwiększyć obciążenia :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. ja tak nie uważam ! jest super :)

      Usuń
    3. ja też tak nie uważam :V wyglądacie zjawiskowo :)

      Usuń
    4. tak na poważnie to jeżeli uprawiasz sport, to powinnaś trochę przybrać mięśni na dole ciała dla równowagi, bo jest widoczna dysproporcja. "Przymasuj" trochę uda i pupę a będzie o niebo lepiej ;)

      Usuń
    5. ty chyba nigdy na oczy dysproporcji nie widziałeś.

      Usuń
  4. a twój Mikołaj to niby nie uprawia żadnego sportu ?

    OdpowiedzUsuń