poniedziałek, 10 września 2012

Fashion Week New York

Kilka propozycji stylizacji z ulicy. 
Sprawdźmy jak ubierają się goście, którzy przybyli na FW.















Źródło: vogue.com


Chciałabym przedstawić kilka kreacji, które dzisiejszego dnia wzbudziły we mnie największe emocje.


Carolina Herrera







Uwielbiam ukazaną na każdy sposób biel. 
Dodatkowo marynarki i koszule. 
 Kołnierzyki, które w każdej sytuacji ukazują swoją niewiarygodną wartość a ich fenomen nigdy nie przemija. Spódniczki lub krótkie, eleganckie szorty idealnie podkreślają szczupłe i seksowne nogi. 
Jednak największą moją miłością jeśli chodzi o kreacje Caroliny Herrera są buty. 
Jak nienawidzę butów, ich kupowania, przymierzania, oglądania tak modele ze słupkowym obcasem  przyprawiły mnie o palpitacje serca. 
Gdyby nie to, że nie dawno zakupiłam podobne na jesień stałabym już w kolejce do kasy a w ręku trzymałabym botki ze srebrnym obcasem.


Custo Barcelona




Jak dla mnie to cały fenomen tej kolekcji polega na ulicznych kreacjach. 
Według mnie 3\4 ubrań z tej kolekcji mogłaby założyć każda dziewczyna. 
Na pierwszym zdjęciu komplet rodem z sieciówki. 
Nic skomplikowanego czy wyszukanego... Ale to nie znaczy, że nie efektownego!
Na drugim zdjęciu sukienka, którą całym sercem pokochałam. 
Kolory nie rażą a błyszczące dodatki dodają pazura. 
Szpiczaste ramiona sprawiają, że całość wygląda dość niekonwencjonalnie.

1 komentarz: