poniedziałek, 24 września 2012

W sercu coś istotnego

Po długim czasie nareszcie przyszedł czas na stylizacje. 
Przez ostatni czas zakładałam głównie tenisówki i wygodne ubrania zważając na zabiegany tryb życia jaki prowadziłam. 
Na szczęście teraz już się trochę uspokoiło i mam trochę czasu na przygotowanie się do studiów i przeprowadzki, na którą nie mogę się już doczekać. 
A na moich nogach coraz częściej goszczą obcasy.  
Już nie długo (jeśli tylko pogoda pozwoli) będę miała okazję przedstawić wam moje najcudowniejsze botki, w których jestem po uszy zakochana. 


Muszę przyznać, że zaskakuje mnie jak szybko akcesoria/ubrania, który niegdyś były obciachem teraz cieszą się niesamowitą popularnością. 
Mam na myśli ćwieki czy plecaki. 
Pamiętam kilka lat temu ćwieki były charakterystyczne dla grupy ludzi słuchających "mocną" muzykę i nikt by nie pomyślał, że za jakiś czas on będzie nosił buty czy kurtki w podobnym stylu. 
 Teraz niemal każda rzecz jest z ćwiekami a ludzi na ulicy noszący je przybywa.
Plecaki na dwa uszy.
 Pamiętam jak mama kupiła mi taki kiedy chodziłam do podstawówki a ja na jego widok zaczęłam płakać. Byłam pewna, że kiedy go założę to koleżanki w szkole będą się ze mnie śmiały. 
Teraz wiem, że gdybym go uchowała to na pewno byłby jednym z głównych atrybutów mojej garderoby.








Kolczyki & Naszyjnik - blings

1 komentarz:

  1. Sliczna z Ciebie dziewczyna, ładnie wszystko na Tobie się prezentuje ;) Pozdrawiamy;)

    OdpowiedzUsuń