środa, 12 września 2012

One Plus One



Dzisiejsza pogoda popsuła mi niemal wszystkie plany a co najgorsze na jutro prognozy nie zapowiadają się lepiej. 
Pod wpływem tego czynnika postów z moimi stylizacjami nie będzie jeszcze przez jakiś czas. 

Na dzisiaj przygotowałam małe zestawienie ubrań, które wzbudziły moje zainteresowanie. 
Wszystkie można znaleźć w sklepie Zara. 

 Oczywiście charakterystyczne dla mojego wyboru są stonowane kolory. 
W tegoroczne trendy najbardziej wpisują się botki z srebrnym słupkiem oraz sukienka z baskinką i koronkową górą. To byłoby na tyle jesienno zimowych trendów. 
Ale jak to zawsze podkreślam nie ograniczajmy się i kierujmy się swoimi upodobaniami, twórzmy własne ciekawe kompozycje.











Jeśli chodzi o dodatki to moje podejście polega na "wybieraj tylko wyjątkowe sztuki".
Tutaj bez wątpienia w czołówce jesiennych 'must have' znalazła się opaska bugenwilla oraz naszyjnik blings.



1 komentarz:

  1. Wszystko śliczne, nie ukrywam, że najbardziej podoba mi się ostatni naszyjnik;) Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń