poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Elegancko na codzień


A oto moje ulubione połączenie - biała koszula&jeansy&skóra&szpilki. Jak powszechnie wiadomo biała koszula jest idealna niemal, na każdą okazję. Jednak nie każdemu ona pasuje. Na pewno nie polecam jej kobietom, które mają cerę naczynkową bądź trądzik. Biały kolor przyciąga wzrok a co za tym idzie podkreśla naszą cerę.


Skórzana kurtka idealnie komponuje się ze wszystkim, co w danym momencie będziemy chciały ubrać, zatem nie bójmy się eksperymentować.
Jeansy są jedyną moją deską ratunku, aby podkreślić moje kształty a w połączeniu ze szpilkami dodają mi pewności siebie.
Od jakiegoś czasu myślę nad pójściem w stronę bardziej kobiecych fasonów tzn. spódniczek, niestety nie znalazłam jeszcze takiej, w której czułabym się komfortowo.


Dodatki typu bransoletki czy pierścionki zastąpiłam kopertówką w odcieniu zbliżonym do koloru butów. 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz