środa, 11 kwietnia 2012

Niegdyś wstyd a teraz HIT !


     Jak wydawało mi się, że nic mnie już nie zaskoczy na wybiegach XXI wieku tak teraz jestem pełna podziwu dla mojej mylnej oceny. Otóż chciałam przedstawić nowy trend, który śmiało wprowadził Louis Vuitton na swoim pokazie wiosna-lato 2012. Mężczyznom ślepo podążającymi za modą przedstawiam zestaw sandały/pół buty + wysokie skarpetki.



Poza tym będą królowały duże rozmiary. Skłonna jestem wyrazić takie a nie inne zdanie na podstawie obszernych kolorowych chust oraz wielkich toreb, które nie koniecznie dodają męskości.


Ciekawa jestem ilu z was było by w stanie zaprezentować się w takim stylu gdziekolwiek. Jeżeli znalazłby się ktokolwiek tak odważny to podziwiam za niepodważalną pewność siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz