poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Moda niczym bumerang



Oryginalny styl ? Spróbujmy zdefiniować to pojęcie. Dla mnie kobietą, która niezaprzeczalnie posiada oryginalny styl jest Marlena Dietrich będąca ikoną mody w latach 20-tych i 30-tych. Stworzyła image będącym połączeniem elementów mody damskiej i męskiej. To ona, jako pierwsza założyła męski garnitur i nosiła go z gracją godną prawdziwej kobiety. Zważając na to, że moda współczesna nieustająco inspiruje się dawnymi kanonami przewidzieć można, że na wybiegach oraz ulicach miast, w których kobiety są modne i szykowne zobaczymy dużo kobiecości, pudrowego różu, koronki oraz podkreślonych ust i przyciemnionych, tajemniczych oczu podobnie jak w latach 30-tych. Zatem oryginalny styl moim zdaniem powinien się cechować określonymi w danym czasie trendami i indywidualną pomysłowością, na która nie każdego stać. 


Na mój dzisiejszy ubiór składa się kilka inspiracji. Pierwszą z nich jest projektant Edward Molyneux, który w swoich projektach widział głównie minimalizm. Delikatne kolory i podkreślona talia to mnie przekonało do jego dzieł. Świadczy o tym koronkowy top w jasno beżowym kolorze i marynarka w delikatną kratę.








Moją następną inspiracją był teledysk Goodwill & Hook N Sling – Take You Higher, w którym zakochana kobieta przypomina mi aktorkę Audrey Tautou z filmu Amelia. Jej bezpretensjonalny styl pozwolił mi bez większego zastanowienia wybrać, krótkie szorty w połączeniu z czarnymi rajstopami. 
 A zwyczajny niedosyt zaspokoić dodatkami typu: apaszka i zegarek.


1 komentarz: